torsdag 16 januari 2014

Formex

Hej på er!
Hur har ni det i solen? Här har vi fått ytterligare några cm med fin, fluffig pudersnö och dessutom skiner solen. En vinterdag av det bättre slaget helt klart! 

Dagens planer är jobb, jobb, jobb och lite gym där mitt i. Funderar även på att åka till huset ikväll och städa lite men får se hur formen är ikväll. Ska även packa upp nya kameran - spännande!

Jag skulle, under inga omständigheter, inte alls, på något sätt ha något emot att befinna mig på Formex... Väldigt, hemskt gärna skulle jag vilja vara där! Nåväl, får nöja mig med alla härliga bilder & inlägg som alla trevliga bloggare lägger upp. Såg just att houseofphilia varit där och tagit fina bilder från House Doctors monter - gaaa! Ser så fint ut! 
Nån gång ska jag minsann dit!

Apropå något helt annat... En något annorlunda vy än idag när huset står där!


Ha en härlig dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar