måndag 13 maj 2013

Måndag

Ny vecka, nya tag! En hektisk dag på jobbet. Inte nog med att ena kollegan är i New York (sjukt avis!) så ägnades halva dagen åt möte och så det som är kvar efter förra veckans lediga dagar...Behöver jag säga att jag är dränkt i jobb? 

Jaja, nu pratar vi om något annat... Denna vecka är full av härliga saker!
De sista träden på tomten ska ner. Firman som vi anlitat ska vara klara med röjningen i mitten av Maj så det innebär att vi äntligen kommer att få se våran tomt helt ren från träd och sly denna vecka! Woop woop! Bild kommer...

Som jag tidigare berättade så har vi möte med byggfirman hos Eksjöhus på onsdag. Vi ska gå igenom byggprocessen och eftersom mannen min ska göra all el i huset+garaget så är detta möte väldigt välbehövligt för vår tidsplanering =) 
På onsdag ska vi även fira min bror som fyller år. Hela 25 år! Börjar nästan bli stor nu ;)

Angående något helt annat... Kolla in mina senaste inköp!

kudde ducklings
Strudsfjädrar

Fint från Modesto.se. Även en fin burk med lock fick flytta hit =) Visar bild på den sen.
Alla inköp i inredningsväg som görs nu är för att de skulle passa in i huset. Har redan börjat fundera på var dessa fina detaljer ska få vara. Den fina kudden från By Nord är lilla M:s och ska såklart få vara i hans rum!

Trevlig kväll!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar