onsdag 13 november 2013

Norsk Dun

Halva arbetsveckan avklarad och dagen har hittills bjudit på sol, nätverksfel och gym - exakt i den ordningen :)

Hämtade klinker till badrummet igår och levererade det till huset... Och där var nästan allt golvet lagt! Golvet på övervåningen var helt klart (förutom lister o dyl) och halva nedervåningen var klar! Tog lite bilder som kommer upp sen!

Något jag ser fram emot enormt är första natten i huset (vi kommer förmodligen vara helt slut och inte bry oss) jag ser fram emot att krypa ner under täcket och njuta av att vi är där! Då vill jag bädda med nya fina bäddset och fluffiga täcken. Duntäcken från Norsk Dun är på väg hem till oss och dessa längtar jag efter att få krypa ner under!




Njut av dagen! Det ska jag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar