onsdag 12 februari 2014

Details

Hej! Hur står det till? 
Onsdag och halva veckan avklarad! Härligt!

Ett träningspass fick jag till idag och det känns skönt även om det inte blev världens bästa pass... 
Vissa dagar finns inte riktigt energin där men då får man vara glad att man tog sig dit och gjorde det man planerade. Nöjd!

Tänkte visa lite detaljbilder som jag tog innan inflytt.
Och hörrni! Det vore superkul om ni kommenterade lite eller kom med frågor eller nåt! Ser ju att ni är här! Berätta vilka ni är!


Kök från HTH och vitvaror från Electrolux-Husqvarna.


Vi valde till täljsten på kaminen från Contura.




Älskar våra fönsterbrädor i marmor! Var tveksam till dom först men nu är de toppen! 



HejHej! Tog en liten "selfie" när jag var igång med kameran ;) 



Trevlig kväll!

Kram

J

13 kommentarer:

  1. Hej!

    Riktigt snyggt med fönsterbrädor i marmor, vi har valt likadana!

    Måste dock erkänna att det inte var ett självklart förstaval, marmor gav oss först lite "farmor och farfar vibbar" :)

    Men det är ju riktigt snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Visst är dom fina! Och trendiga för tillfället ;) Var väldigt osäker på dessa och det var inte förens de kom upp som jag kände att det var "rätt" att ta dessa istället för i vitt trä. Nu känner jag istället att marmor faktiskt är ganska klassiskt.

      Än så länge mkt enkla att rengöra och hålla blanka!

      Blir så nyfiken! Vad bygger ni för nåt?

      Radera
  2. Vi bygger ett nästan likadant hus som ert

    Huset ska resas om ngn månad. Ett Balans med sadeltak, friliggande garage samt en extravägg i vardagsrummet. Så är det spegelvänt också ;)

    Såg att vi har samma hussäljare, så jag antar att vi är i samma kommun?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Spännande att vänta på huset! Ja, då är det kanske i närheten :) Vi kanske inte ska skriva här vart det är men maila gärna om ni vill :)

      Radera
  3. Har provat via Google Hangouts, funkar det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Är inte så bra på detta ännu men jag hittade ert tidigare meddelande där och nu har jag svarat =)

      Radera
  4. Så himla fint! Galet avis! Ni har verkligen gjort ett bra jobb när ni valde allt och duktiga Daniel som fixat all belysning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Amanda! Så kul att höra att du gillar det vi gjort så här långt! Kram <3

      Radera
  5. Oj vad snyggt golv!
    Vi håller också på att bygga oss ett Balans. Jag har letat med ljus och lykta efter ett klinker med snyggt mönster. Som inte är cement-plattor.
    Var har du hittat dessa?
    /Malin Berglund

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin! Kul att ni också bygger Balans. Detta hittade vi på KakelDesign i Uppsala. Märket heter Vives. Vi ville ha mönstret men inte cementplattor som är SÅ känsliga och efter att jag kollat runt lite och upptäckt att fläckar fastnar och inte går att få bort så ville vi verkligen ha något tåligare. Så då blev det detta som vi är supernöjda med!
      Hälsningar
      Jenny

      Radera
    2. Tack för svaret. Ja, det har varit lite frustrerande när alla plattor med fint mönster, i mitt tycke, har varit av just cement.
      Har just hittat en glaserad platta på nätet som jag beställt provbit av. Men eftersom vi också bygger utanför Uppsala måste vi nog besöka KakelDesign i helgen...

      Radera
    3. Hoppas ni hittar nåt! Tycker att kakel/klinker var det svåraste att välja =)

      Radera
  6. Funderar på att bygga ett Balans i Linköping. Är här och tittar runt för lite inspiration :)

    SvaraRadera