lördag 22 februari 2014

Sjukling...

Så mycket på att-göra-listan, så många planer... Men så är man sjuk. Tycker synd om mig själv just nu men jag överlever alldeles säkert ;) Lyckades i alla fall hämta ut lampan till lillemans rum och den är verkligen så härlig!

Mannen gick iväg på lite grabbkväll med fotboll och poker (och en och annan öl kan jag tänka mig ;) ) Jag har tryckt ner mig i ett kuddhav i ena hörnet av soffan och njuter av mitt thé. 

Kan i alla fall visa en ajfånbild på min nya fina slinga från Irislights. Gör den här feberkvällen lite mysigare.



Hoppas ni är friska och krya!
Ha en mysig kväll!

Kram
Jenny

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint med ljusslingan, en sån där har jag också länge velat ha! När vi flyttat in i vårt hus, kanske ;-) Hoppas du kryar på dig, men ja, det måste vara lite mysigt också att få vara sjuk i sitt nya fina hus hihi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja, visst är dom fina! Finns i så många varianter också att man blir sugen på en till varje rum ;) Tack för omtanken! Bytte sjukdom mot hjärnskakning så därför kom mitt svar lite sent =) Och visst är det lite härligare att få vara sjuk i huset.
      Kram

      Radera